proiectul de hotărâre a Consiliului Judeţean Galaţi privind constituirea Comisiei pentru coordonarea implementării măsurilor necesare pentru îmbunătăţirea condiţiilor de viaţă a locuitorilor din aşezările informale şi aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a acestei Comisii;
Afişat la data de 20 septembrie 2019.
Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa Compartimentului relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP,
o persoane de contact: consilier Teodor Laura, consilier Drugău Anda;
o coordonate de contact: telefon: 0236-302.513 şi tel/fax 0236-460.556.
Propunerile, sugestiile şi opiniile cu valoare de recomandare privind proiectul de act administrativ cu caracter normativsupus consultării publice se înaintează în scris şi pot fi transmise:
Øprin poşta electronică, către contul de e-mail: informatii@cjgalati.ro;
Øla adresa poştală a Consiliului Judeţean Galaţi: Municipiul Galaţi, str. Eroilor nr. 7, cod poştal 800.119;
Øsau se pot depune direct la Compartimentul relaţii publice, organizare şi funcţionare ATOP, la sediul din strada Eroilor nr. 7 B, etaj 1, camera 3.
Termenul limită până la care se pot înregistra propuneri este data de 29 septembrie 2019.